Best Practices in sales, gedreven door klantbeleving en enkel de essentiële elementen
SB Management werd in 1995 opgericht door Jan Roel van Rhee.
Jan Roel van Rhee is ondertussen uitgegroeid tot een bekende trainer en consultant op gebied van service en sales. Zijn vernieuwende aanpak is onder meer gebaseerd op eigen research projecten en meer dan 20 jaar ervaring in training en consultancy. U vindt trouwens deze vernieuwende aanpak terug in zijn boeken over service en sales. U kan ze hier gratis downloaden.
SB Management mission. De mission van SB Management is dat uw bedrijf groei creëert op vlak van service en sales, dankzij de best practices, gedreven door klantbeleving en met de essentiële elementen. Met als doel: meer tevreden klanten, meer klanten, meer trouwe klanten, en ook tevreden medewerkers en aandeelhouders.
Heel wat kennis en modellen op vlak van service komen traditioneel uit andere landen. SB Management is daarentegen een van de weinige Belgische bedrijven die veel eigen research doet en daar nieuwe werkmodellen mee ontwikkeld voor service en sales.
Sinds 1999 geeft SB Management zelf boeken uit over sales en service. Ons handboek voor tevreden klanten haalde ondertussen al een oplage van 34842 exemplaren in de Benelux.
Via het eigen webplatform van SB Management kunnen onze klanten al hun verbeteringsprojecten en training via het unieke IIP (Internet Implementatie Platform) opvolgen en implementeren. Full Internet based betekent ook dat het hele kwaliteitssysteem, het boekhoudsysteem, het klantopvolgingssysteem, ... Internet gebaseerd is.
Training, consultancy, projectbeheer op gebied van klantenservice en sales, dat vereist een multidisciplinaire aanpak. Onze consultants hebben dan ook diverse opleidingen en achtergronden.
SB Management gebruikt de nieuwste methodiek voor service en sales omgevingen, onder meer kwantitatieve gedragsbenchmarking, patroonanalyse, Best Performance analyse, …
De expertise van SB Management gaat terug tot 1995. In 2007 nam SB Management de training & consyltancy divisie over van SB Marketing (sinds 1992). Hiermee kwam onder meer 20 jaar consultancy- en trainingervaring mee over met Jan Roel van Rhee.
Wij spelen bij SB Management met onze eigen knikkers. Voor u een extra garantie dat we hard werken voor al onze klanten.
We bouwen voor bedrijven kwantitatieve modellen om gedrag te meten. Deze unieke methode levert een zeer effectieve aanpak op voor het uitvoeren van service en sales, het trainen ervan, coachen, meten, bijsturen, aanwerven, ...
Bij SB Management werkt een zeer flexibel team. Ieder teamlid werkt van thuis uit of werkt op afroep. Hierdoor is de flexibiliteit zeer hoog en het aantal bruikbare werkuren ligt soms tot 20% hoger.
SB Management realiseert groei voor uw service en sales. De basisresources zijn expertise, kennis en ervaring. We zetten deze in om uw business te hermodelleren via toptrainingen, verbetering, verandering en integratie... resultaten dus!
"SB Management, a new evolution in the market place"
Leuven, september 2024,
Jan Roel van Rhee
en het SB Management team
Neem contact met ons op voor een eerste gesprek over uw sales- of serviceproject. Tot binnenkort!
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be