Best Practices in sales en service, enkel de essentiële elementen, training en consultancy
Door uw klantservice en sales te baseren op de best practices, wordt u heel doeltreffend.
SB Management doet continu onderzoek naar wat de best performers doen. U beschikt hierdoor over de best practices in de markt en u krijgt uw eigen interne benchmarks op vlak van sales en service.
U en uw mensen hebben al genoeg te leren en te doen. Elk overbodig element hebben wij geschrapt voor u. Dit doen wij dankzij onze research naar de verbindende patronen van de best performers: u doet enkel nog de dingen die er echt toe doen.
SB Management heeft een aantal geavanceerde modellen ontwikkeld om klantervaring te beschrijven. Deze modellen hebben zich ondertussen bewezen bij onze klanten.
Met deze nieuwe modellen gaat u de klantervaring van uw eigen klanten gebruiken om groei te creëren in uw business.
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be