Verkrijg een klantgedreven aanpak, met enkel de essentie
Zet de klant centraal, gebruik positieve empathie, creƫer goede gevoelens, positieve boodschappen, laat u niet uit balans brengen door klanten, ...
verder >>
Krijg een positief imago bij de klant/burger, geef begrijpbare en positieve informatie, zorg ervoor dat klanten graag meewerken, ...
verder >>
Telefonisch problemen oplossen voor helpdesk en klantendienst, ... Telefonisch omgaan met veeleisende klanten, ...
verder >>
Schrijf klantgerichte en duidelijke e-mails, gebruik eenvoudige taal om te informeren, schrijf positief en actief, ...
verder >>
Omgaan met veeleisende klanten/gebruikers, vertaal ICT en vaktaal naar mensentaal, Klanten kalmeren, empathish werken, ...
verder >>
Klachten opvangen = klanten opvangen! Ga empatisch om met negatieve emoties, hanteer klachten via telefoon en e-mail, ...
verder >>
RED-Selling | Plaats en data | Taal |
RED-Selling mind-shift event | Binnenkort nieuwe data, contacteer mij hier | NL |
RED-Selling training: de essentie van verkopen | Holsbeek (Leuven) | 06/04/2020 | NL |
Voor managers & trainers | Plaats en data | Taal |
123-Coaching voor sales managers | Binnenkort nieuwe data, contacteer mij hier | NL |
Sales train-the-trainer | Binnenkort nieuwe data, contacteer mij hier | NL |
Persoonlijke ontwikkeling | Plaats en data | Taal |
DISC voor verkopers | Holsbeek | 20/03/2020 | NL |
DISC voor managers | Holsbeek | 24/06/2020 | NL |
Give-Back-To-Our-Community | Plaats en data | Taal |
Gratis open sales training voor studenten | Binnenkort nieuwe data, contacteer mij hier | NL |
Gratis open sales training voor VZWs | Binnenkort nieuwe data, contacteer mij hier | NL |
Gemanipuleeerd | Plaats en data | Taal |
Gemanipuleerd, wie bepaalt jouw keuzes | Holsbeek (Leuven) | 17/02/2022 | NL |
Graag eerst overleg? Contacteer ons hier. Wij horen graag van u!
Leuven, september 2024,
Jan Roel van Rhee
en het SB Management team