Tips en tricks, kennis en exertise over verkopen, training geven en klantgericht werken
RED-Selling is de nieuwste benchmark voor verkopen. In dit boek hebben we verkopen revolutionair teruggebracht tot de essentiƫle elementen.
Prijs: 19,95 EUR
Met dit nieuwe boek krijg je 10 basistips en tricks om klantvriendelijk te werken in een ICT-helpdesk. Als team-leader of manager krijg je ook een goede leidraad mee.
Het handboek voor tevreden klanten is een van de vier boeken van SB Management. Hierin vindt u handige, praktische tips om klantgericht te werken. Er zijn tot op vandaag al 34842 exemplaren gedownload in Nederland en Vlaanderen. Zo is dit boek ondertussen een van de meest verspreide business-to-business boeken via internet in de Benelux!
Met " Opleiden is uitdagen" krijgt u inzicht in de essentie van trainings- en opleidingsprocessen. Dit theoritisch werk is gebouwd op een aantal diepgaande onderzoeken door SB Management tussen 1998 en 2004 naar de kernpatronen bij excellente opleiders in scholen en bedrijven.
Dit boek is gebaseerd op ons eerste onderzoek bij een grote steekproef van verkopers. Het is dus nog steeds een echte benchmark. Wat de beste verkopers anders doen dan middenmoot verkopers komt u te weten in dit vernieuwende boek met veel cijfers over verkopersgedrag. Lezen dus!
U krijgt als medewerker bij de overheid tien gouden tips om klantvriendelijk te werken. Als leidinggevende krijgt u enkele essentiƫle checklists om te weten hoe goed uw organisatie onderweg is, gebaseerd op analyses bij verschillende overheden. We hebben het boek kort gehouden, zo hoeft u enkel de essentie te lezen.
De 36 praktische tips voor tevreden klanten
Jan Roel van Rhee
Kluwer/Dalian 1996
41 mobitips om klantgericht te verkopen
Jan Roel van Rhee
Mobistar 1998
Sales Quotes
Jan Roel van Rhee
SB Management 2019
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be