Ik hanteer graag doeltreffend klachten aan de telefoon en via e-mail
Voor wie: Elke binnendienstmedewerker, interne verkoopdienst, vertegenwoordigers, administratieve en commerciële medewerkers, ...
Beschikbare data en inschrijven:
Jan Roel van Rhee
Jan Roel heeft al 7 boeken achter zijn naam, onder meer over klantgerichtheid en over het geven van training. Hij is ook een van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.
Hij onderzoekt al sinds 1998 de beste service performers. Van hem komen de modellen over klantgerichtheid in het RIISC-Service concept, met hierin de essentiële elementen van een sterke dienstverlening.
Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend. Zijn trainingen zijn verrijkend en blijven hangen.
U krijgt van Jan Roel enkel de best practices, de essentie die er echt toe doet in klachtenhantering, ... met een implementatieplan voor achteraf.
Wat andere deelnemers erover zeggen (bron: tevredenheidsenquête)
NPS = 59,1!
In sommige sectoren doet u het goed vanaf een NPS van 20, in andere sectoren gaan bedrijven zich onderscheiden vanaf een NPS van 30-35 (Bron: Feeddex). We zijn alvast fier op dit zeer sterke resultaat.
Wilt u graag eerst nog even overleggen? Contacteer ons dan hier. Wij horen graag van u!
Leuven, september 2024,
Jan Roel van Rhee
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be