Ik kan vanaf nu gemakkelijk en klantvriendelijk overweg met elke soort klant, het geeft me energie!
Voor wie: Elke binnendienstmedewerker met telefonisch klantcontact, dossierbeheerders, administratieve en commerciële medewerkers, ...
Beschikbare data en inschrijven:
Jan Roel van Rhee
Jan Roel heeft al 7 boeken achter zijn naam, onder meer over klantgerichtheid en over het geven van training. Hij is een van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.
Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: terzake, fris en verrassend. Zijn trainingen zijn verrijkend en blijven hangen.
Je krijgt van Jan Roel de best practices, de essentie die er echt toe doet in klantgericht werken, ... met een 6-wekenplan om alles in praktijk te brengen.
Wat andere deelnemers erover zeggen (bron: tevredenheidsenquête)
NPS = 59,1!
In sommige sectoren doet u het goed vanaf een NPS van 20, in andere sectoren gaan bedrijven zich onderscheiden vanaf een NPS van 30-35 (Bron: Feeddex). We zijn alvast fier op dit zeer sterke resultaat.
Wilt u graag eerst nog even overleggen? Contacteer ons dan hier. Wij horen graag van u!
Leuven, september 2024,
Jan Roel van Rhee
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be