Best Practices in customer service, gedreven door klantbeleving en enkel de essentiële elementen
Met RIISC-Service krijgt u de meest recente inzichten in customer service. Via deze vernieuwende aanpak, neemt u een serieuze voorsprong op alle anderen op vlak van klantgedrevenheid: terwijl de meeste dienstverleners in de eerste plaats informeren en problemen oplossen, gaat u klantgedreven te werk met een integrale aanpak. Een aanpak die bijzonder doeltreffend werkt in onze huidige, snel veranderende economie.
RIISC-Service geeft u ook op een heel verfrissende manier inzicht in het verlenen van dienstverlenen, waarbij de relatie met de klant en het commitment van de klant centraal staan.
In het RIISC-Service model staat de klant centraal: eerst de klant, dan de oplossing.
Service is binnen het RIISC-Service model veel meer dan enkel informeren en oplossen. Dankzij de logische flow worden alle aspecten van service op het juiste moment ingezet. Hierbij verbind ik de klant dus met:
Neem vandaag nog contact met ons op! Wij horen graag van u!
Leuven, september 2024,
Jan Roel van Rhee
en het SB Management team
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be