Succesvol klachten hanteren aan de telefoon en via e-mail
Voor wie: elke binnendienstmedewerker, interne verkoopdienst, vertegenwoordigers, administratieve en commerciële medewerkers, ...
En verder: dit is echt vernieuwend, wij hebben het allemaal voor u onderzocht bij de beste verkopers. U gaat er succesvol mee aan de slag in uw concurrentiële zakelijke markt!
In deze training staat niet de klacht centraal, maar de klant staat centraal: uw bedrijf krijgt hierdoor enthousiaste, loyale, tevreden klanten
We dagen u uit om snel te groeien... u en uw collega's dagen ons uit met uw vragen, concrete problemen, grote en kleine challenges, … Een zeer aantrekkelijke en doeltreffende aanpak.
U gaat alles snel onthouden én gebruiken in de praktijk. U krijgt hierbij hulp van onze unieke implementatiestrategie.
Al +20 jaar realiseren onze klanten samen met SB Management groei in hun service in sales. U mag rekenen op onze expertkennis dankzij de drie basispijlers: de best practices, enkel de essentie en gedreven door klantervaring.
Sales expert Jan Roel van Rhee:"Verkopen en klantvriendelijkheid zijn onze grootste passies en training geven is dat ook. Maar wij krijgen onze kick pas echt, als ú veel meer tevreden klanten krijgt!"
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be