Klantvriendelijkheid, klantgedrevenheid, klantgerichtheid, klanttevredenheid, ... allemaal in één programma!
Wij vroegen aan medewerkers uit de overheid wat hun doelstelling waren op vlak van klantgerichtheid. Wij willen deze doelstellingen ook voor u bereiken via onze
training "klantgericht werken bij de overheid". U kunt zich er zeker ook in terugvinden.
We stelden in ons onderzoek nog 2 belangrijke vragen: welke zijn voor u de moeilijke klanten? Hoe wilt u dat klanten zich gedragen? In deze training gaan we moeilijke klanten in gemakkelijke klanten omzetten.
Dankzij de ervaring bij heel wat overheidsorganisaties, spreken wij vlot uw taal en begrijpen we snel uw uitdagingen. Deze organisaties werk(t)en samen met SB Management: Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, de Vlaamse provincies, steden en gemeenten, ambassade/consulaat, overkoepelende organisaties: Toerisme Vlaanderen, Voka, Plato projecten, ... .
We dagen u uit om snel te groeien... u en uw collega's dagen ons uit met uw vragen, concrete problemen, grote en kleine challenges, … Een zeer aantrekkelijke en doeltreffende aanpak.
U gaat alles snel onthouden én gebruiken in de praktijk. U krijgt hierbij hulp van onze unieke implementatiestrategie.
Al +20 jaar realiseren onze klanten samen met SB Management groei in hun service in sales. U mag rekenen op onze expertkennis dankzij de drie basispijlers: de best practices, enkel de essentie en gedreven door klantervaring.
Sales expert Jan Roel van Rhee:"Verkopen en klantvriendelijkheid zijn onze grootste passies en training geven is dat ook. Maar wij krijgen onze kick pas echt, als ú veel meer tevreden klanten krijgt!"
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be