Positief geformuleerd, eenvoudig leesbaar, eenvoudige structuur, klantgedreven, ...
Dit wordt geen gewone training in klantgericht schrijven, maar we gaan direct uw brieven en e-mails klantgericht maken. Na de training zit het werk erop!
We dagen de deelnemers uit om snel te groeien, en de deelnemers dagen ons uit met hun specifieke vragen, concrete problemen, grote en kleine challenges, … Zo wordt het vanzelf een succesvolle en dynamische training, met uw echte brieven en e-mails.
Wij zorgen ervoor dat u alles onthoudt en dat iedereen alles direct gaat toepassen in de praktijk. U krijgt hierbij hulp van ons unieke IIP (Internet Implementatie Platform)
Al +20 jaar realiseren onze klanten samen met SB Management groei in hun service in sales. U mag rekenen op onze expertkennis dankzij de drie basispijlers: de best practices, enkel de essentie en gedreven door klantervaring.
Sales expert Jan Roel van Rhee:"Verkopen en klantvriendelijkheid zijn onze grootste passies en training geven is dat ook. Maar wij krijgen onze kick pas echt, als ú veel meer tevreden klanten krijgt!"
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be