Klantvriendelijkheid, telefonisch omgaan met veeleisende mensen, klantgerichte klantendienst, telefonisch oplossen van problemen, ...
Klanten zijn de laatste jaren asertiever en veeleisender geworden, daar is op zich niets mis mee. Maar aan de telefoon slaat deze assertiviteit dikwijls gemakkelijk om naar agressiviteit en slaat de veeleisenheid ineens om naar "onmogelijke eisen stellen".
Met deze trainingen gaan u en uw mederwerkers deze uitdagingen met vertrouwen tegemoet, veel succes!
We dagen de deelnemers uit om snel te groeien, en de deelnemers dagen ons uit met hun specifieke vragen, concrete problemen, grote en kleine challenges, … Zo wordt het vanzelf een succesvolle en dynamische training, die vertrekt vanuit de reële klant- of gebruikerssituaties.
Wij zorgen ervoor dat u alles onthoudt en dat iedereen alles direct gaat toepassen in de praktijk. U krijgt hierbij hulp van ons unieke IIP (Internet Implementatie Platform)
Al +20 jaar realiseren onze klanten samen met SB Management groei in hun service in sales. U mag rekenen op onze expertkennis dankzij de drie basispijlers: de best practices, enkel de essentie en gedreven door klantervaring.
Klantgerichte dienstverlening is een van onze passies en training geven is dat ook. Maar onze echte kick krijgen we pas als ú veel meer tevreden klanten krijgt en een stuk efficiënter gaat werken.
> RED-Selling
> RIISC-Service
> Over SB Management
> Mission statement
> De 3 basispijlers
> Team consultants
> Jan Roel van Rhee
> Onze informatiestructuur
> Referenties
> SB Management in de media
> KMO-portefeuille erkend dienstverlener
> Vernieuwende eigen research
> Training Center (foto's)
> Giving-back-to-our-community
>Fotografie & video activiteiten
> Contact
> Ontvang je offerte op maat
> Verkennend gesprek
SB Management bv
Gemeentestraat 152, 3010 Leuven
Training Center: Diestevest 14, 3000 Leuven
Telefoon: +32 495 28 11 38
Email: info2@sb-management.be